5 dies a Noruega

Què visitarem?
TROMSØ : ciutat del centre polar àrtic on podrem observar les aurores boreals durant aquests dies de lluna nova.

Vens amb nosaltres?

  • Sortida: 14 de febrer de 2025
  • Preu per persona: 2.995€ + TAX

     

Aurores Boreals Tromsø Noruega Febrer

ITINERARI

14 FEBRER (Dissabte)
PUNT D’ORIGEN – BARCELONA – TROMSØ
Trasllat a l’aeroport del Prat, Terminal 1. Sortida en vol directe a les 12:15 h destinació Tromsø. Arribada a les 17:15 h.
Assistència pel guia local, expert en aquesta destinació. Trasllat a l’hotel. Durant el recorregut intentarem observar el primer avistament d’aurores. Sopar i allotjament a l’hotel.

15 FEBRER (Diumenge)
TROMSØ: Granja Huskys, passeig en trineu.
Esmorzar a l’hotel. Excursió per interactuar amb els huskies locals, conèixer-los de prop i aprendre com es preparen per a les expedicions. A continuació gaudirem d’un passeig en trineu a través dels paisatges nevats de Tromsø, envoltat de muntanyes i boscos coberts de neu. És una de les activitats més autèntiques que pots fer en aquesta regió. Dinar lliure.
A la tarda, retorn a la ciutat. Temps lliure. Sopar a l’hotel. Al vespre, i en autocar privat tornarem a cercar les aurores boreals a fi de maximitzar les possibilitats de poder gaudir d’aquest fenomen. Retorn a l’hotel i allotjament.

16 FEBRER (Dilluns)
TROMSØ: Granja de Rens i Samis: Cultura indígena de Lapònia.
Esmorzar a l’hotel. Al matí, visita a la granja de Rens i Samis. Els Samis són la comunitat indígena del nord de Noruega. Allà podrem conèixer la seva cultura i les seves tradicions.

Després de la visita, podrem gaudir d’un passeig en trineu de rens a través d’un paisatge espectacular de muntanyes i boscos glaçats.
El passeig és una experiència tranquil·la per la natura.
A continuació gaudirem d’un dinar on podrem tastar plats típics de la població Sami. A la tarda tornarem a Tromsø, temps lliure per passejar pel centre de la ciutat O veure alguna aurora boreal. Retorn a l’hotel, sopar i allotjament.

17 FEBRER (Dimarts)
TROMSØ: Exploració amb vaixell del fiord de Tromsø
Esmorzar a l’hotel. Activitats lliures: esqui, motos de neu, museus, telecabina o bé relaxament al SPA termal de la ciutat. Dinar lliure. A la tarda, opcional: navegació per explorar el fiord de Tromsø, una experiència única que ens permetrà veure els paisatges àrtics des d’una perspectiva diferent si les condicions meteorològiques són favorables anirem a la recerca d’aurores boreals des del vaixell, amb el mar i les muntanyes com a teló de fons per a aquest espectacle natural.
Retorn a l’hotel, sopar i allotjament.

18 FEBRER (Dimecres)
TROMSØ – BARCELONA – PUNT D’ORIGEN
Esmorzar a l’hotel. Temps lliure. A l’hora convinguda, trasllat a l’aeroport per sortir en vol directe a les 13:50 h amb destinació Barcelona. Arribada a les 18:45 h i trasllat als punts d’origen.

FI DELS NOSTRES SERVEIS

Serveis inclosos

  • Trasllats punt d’origen – aeroport – punt d’origen. Dte 30 € per persona per no utilitzar aquest servei.
  • Guia acompanyant de Viatjalia Destins durant tot el viatge.
  • Vols directes Barcelona – Tromsø – Barcelona.
  • Facturació 1 maleta 25 Kgs per persona i una bossa de cabina que sota el seient de mides: 40x30x20 cms per persona.
  • Expert guia local.
  • Servei autocar privat.
  • Estada 4 nits HOTEL 4*, situat al centre de Tromsø.
  • Règim de mitja pensió + 1 dinar excursió Samis.
  • Visites i excursions: Granja de rens i Samis, excursió amb Huskys.
  • Assegurança d’assistència i cancel·lació.
  • xcursió opcional vaixell nocturn pel fiord: 95 €

Aurores Boreals Tromsø Noruega Febrer

Altres

PREU PER PERSONA

  • 2.995€ + Taxes 298€.

 SERVEIS OPCIONALS

  •  Suplement habitació individual: 756€.

SERVEIS NO INCLOSOS

  • En el sector del turisme és costum d’agrair els serveis al xofer i guia a través de les propines. Aconsellem 25€ per persona.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA

  • DNI vigent.

NOTES IMPORTANTS A TENIR EN COMPTE

  • Caça de les Aurores Boreals: depenent de la metereologia i el pronòstic del dia.
  • Roba:
    • Botes d’hivern amb la sola en bon estat I dibuix.
    • Malles tèrmiques per posar sota els pantalons.
    • Samarretes tèrmiques.
    • Jaqueta de plomes.
    • Gorro, guants d’hivern i protector de coll (buff).

Descarrega’t el fullet del viatge:

Vols que programem aquest viatge?

Contacta amb nosaltres